ADUCEM STRALUCIRE EXCELENTEI

PARTENER SMART TROPFY

PARTENER SMART TROPFY -"ADUCEM STRALUCIRE EXCELENTEI"- AICI GASITI CELE MAI BUNE PRETURI.

Cristian Topescu

"Din păcate, copiii noştri joacă fotbal de pe tastatura calculatorului, volei sau tenis de pe platforma Wii, în timp ce muşchii lor se atrofiază. Orele de sport în şcoli şi licee sunt tot mai puţine. Resursele financiare pentru dezvoltarea performanţei în cluburile sportive sunt şi ele tot mai reduse. Copiii noştri trebuie să facă sport! Copiii noştri trebuie să se hrănească sănătos! Copiii noştri trebuie să aibă mentalitate de învingători!"

Cristian Topescu

miercuri, 21 noiembrie 2012

Povestiri zen 3



    Intr-una din desele plimbari ale maestrului   Tajima  prin gradina sa , aflat in compania   unui tanar elev ,  care-si purta mandru sabia , mergand respectos in  spatele  lui , s-a petrecut   la un moment dat un   fenomen tulburator.
  Maestrul se oprise in fata unui cires si-i privea unduirile in  briza calda de primavara.In acest moment , tanarul elev gandi impotriva vointei lui : « Chiar daca  maestrul  meu este cel mai    mare in arta sabiei ,poate fi usor lovit  pe   la   spate intr-un  astfel  de moment , cand nu  se preocupa decat de florile lui, lucru cel face vulnerabil...».
  Tajima s-a intors brusc, privind catre capatul gradinii Ca si cum ar fi cautat pe cineva.Facu  apoi iute cativa  pasi spre stanga si spre dreapta, cautand parca pe cineva  ce s-ar fi ascuns in preajma si in sfarsit se opri,ramandu-i o stranie expresie pe fata.
     Elevii sai care ii observatsera reactia , intrigati de  acest lucru  venira la el...
-Sa intamplat ceva maestre ?
-..Da, da..nu stiu ce mi s-a intamplat...sunt foarte tulburat...Am simtit mai intai niste vibratii ostile...ceva  ce mi-a creat senzatia ca sunt in pericol...Am cautat peste tot, dar , spre  surprinderea mea nu era nimeni.Nu inteleg, de obicei simturile mele nu ma inseala .Dar nu , in afara de acest tanar -si din acest moment privirile maestrului ramasera atintite pe chipul tanarului elev....-nu mai e nimeni in aceasta gradina, nici macar un caine...
   Maestrul isi studie  mai atent elevul , apoi se linisti, fata lui fiind luminata de zambetul unui gand pe care nu l-a mai exprimat cu voce tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu